Nie tylko grafika. Formaty wizytówek – wyróżnij się z konkurencji!

Jak zwrócić uwagę na swoją firmę? Za pomocą atrakcyjnej wizytówki! Jednak skuteczna wizytówka to nie tylko dane kontaktowe ani oryginalny projekt graficzny. Zobacz jakie masz możliwości, jeśli chodzi o format, papier i wykończenie wizytówek.

Standardowe rozwiązania?

Zamawiając wizytówki online, możesz spotkać szeroki wybór papierów i formatów. Najpopularniejszy rozmiar to 90 x 50 mm w orientacji poziomej. My polecamy druk na kredowym papierze o gramaturze co najmniej 350 gram – będziesz miał pewność, że wizytówka jest wystarczająco sztywna – a zatem wytrzymała! – oraz że wydruk nie będzie przebijać. Taka wizytówka jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem, ale zarazem jednym z najbardziej masowych.

Wizytówki składane, MultiLoft i inne nietypowe rozwiązania

Jeśli chcesz wyróżnić się nie tylko na poziomie projektu graficznego, skorzystaj z mniej standardowych rozwiązań.

  • Wizytówki składane – bardzo ciekawa forma, gdy zależy Ci na umieszczeniu na wizytówce dodatkowej treści. W środku możesz umieścić krótki opis firmy, jej misję, najpopularniejsze usługi czy kluczowe produkty. Dzięki temu, wizytówka będzie pełnić formę praktycznej mini-ulotki.
  • Wizytówki MultiLoft – bardzo gruba, kilkuwarstwowa wizytówka będzie wytrzymała nawet po długim czasie użytkowania. Wewnętrzne warstwy mogą mieć różne barwy, dzięki czemu na pewno się wyróżnisz!
  • Zaokrąglone narożniki – rogi w wizytówkach szybko się niszczą, a zaokrąglone dłużej prezentują się atrakcyjnie. Taka zabawa formą oddzieli Twoją wizytówkę od prostokątnych konkurentów.
  • Układ pionowy – bardzo prosta zmiana, która może skutecznie uatrakcyjnić przekaz. Układ pionowy wyłamuje się z poziomych wizytówek i pozwala na zastosowanie mniej standardowych rozwiązań w projekcie. Uważaj jednak, aby Twoja wizytówka nie straciła przy tym na czytelności!
  • Inne proporcje – rozmiar wizytówki ma znaczenie, gdyż zbyt mała będzie nieczytelna, a zbyt duża niewygodna w archiwizacji. Spróbuj innego formatu, np. 85 x 55 mm, co pozwoli na nieco inne rozlokowanie elementów graficznych i wyróżni się spośród standardowych 90 x 50 mm.

Wykończenie ma znaczenie! Foliowanie wizytówek nie tylko zwiększa ich wytrzymałość, ale też estetykę. Folia błyszcząca, elegancki mat, czy przyjemna w dotyku folia soft touch dopełnią każdej wizytówki. Dzięki soft touch wyróżnisz się, działając na zmysły.

Zacznij od projektu

Już na etapie projektu graficznego musisz uwzględnić format oraz rodzaj papieru. Dzięki temu będziesz mógł od razu dopasować umiejscowienie elementów graficznych czy wybrać kolory do danego formatu wydruku. Koncepcja powinna być spójna już od początku.

Dlaczego wizytówki są tak ważne?

Atrakcyjna wizytówka zwiększa szanse na zapamiętanie Cię przez potencjalnego klienta. To nie tylko dane kontaktowe – to praktyczna reklama. Co zapewnia wizytówka?

  • Wzrost świadomości marki
  • Budowa wizerunku profesjonalisty w swojej dziedzinie
  • Pozyskiwanie partnerów biznesowych i klientów
  • Większe szanse na zapamiętanie Twojej firmy i jej oferty
  • Zaprezentowanie firmy na targach, wydarzeniach branżowych i innych sytuacjach „na żywo”

Najlepsze rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy

W Drukowalni wiemy, że jakość jest dla Ciebie ważna. Dlatego nasza drukarnia internetowa oferuje wyłącznie wysokiej jakości wydruk na sztywnym papierze o gramaturze nie niższej niż 350 gram. Dzięki temu masz pewność, że Twoje wizytówki będą wytrzymałe. Gwarantujemy szeroki wybór formatów i atrakcyjne ceny.



Komentarze zostały zamknięte.