Praktyczne teczki z logotypem firmy to bardzo popularne narzędzie marketingowe. Jakie są ich rodzaje oraz w jaki sposób możemy wykorzystać je w działalności przedsiębiorstwa? Podpowiadamy. Skuteczny nośnik reklamy Teczka jest jednym z podstawowych narzędzi pracy w firmie. To praktyczne opakowanie służy do przechowywania umów, faktur i innych papierowych materiałów. Nie tylko ułatwia organizację pracy, ale […]
Eleganckie i praktyczne kalendarze Tradycyjne papierowe kalendarze to niezastąpione narzędzia pracy, które świetnie sprawdzają się podczas planowania i wykonywania notatek. Zdobią ściany oraz biurka w biurach i domach prywatnych oraz towarzyszą pracownikom podczas spotkań służbowych. Ich popularność nie maleje, mimo upowszechniania się terminarzy i plannerów w wersji elektronicznej. Kalendarze firmowe to także elegancka i dyskretna […]
Wizytówki online to tradycyjne modele wizytówek zaprojektowane przez Internet. W ten sposób w łatwy i szybki sposób stworzysz atrakcyjną formę prezentacji własnej firmy. Jak zrobić wizytówki online i na co przede wszystkim zwracać uwagę? Oto kilka podstawowych porad. Paleta kolorów do druku wizytówek To pytanie, które często zadają klienci. Wizytówki online drukowane są w palecie […]
Ile razy wziąłeś do ręki katalog, który po chwili rozpadł się w ręce? Właśnie takiej sytuacji chcemy uniknąć i stąd ten wpis! Wiemy, że katalogi szyte to rozwiązanie trwałe i efektowne. Ale to nie są ich jedyne zalety. Dlatego wybraliśmy 5 cech, które sprawią, że uwzględnisz katalogi szyte w swoim marketingowym portfolio! Wytrzymałość Sposób druku […]
Ulotki reklamowe to nadal jeden z najpopularniejszych rodzajów reklamy. Pozwala zaprezentować ofertę lub aktualną promocję w przejrzysty sposób, a w dodatku są łatwe do przechowywania i czytania po upływie czasu. Atrakcyjny design, przejrzysta oferta – tym powinny cechować się dobre ulotki. Drukowanie online pozwala na tani wydruk, a zatem na próbowanie coraz nowszych rozwiązań. Jakie […]
Druk ulotek to nie jest sprawa dla amatorów! Tylko dobry sprzęt, wiedza i lata doświadczeń pozwalają „wycisnąć” podczas drukowania maksimum jakości. Dlatego projektując ulotki warto pamiętać o 5 podstawowych zasadach, które pomogą uprościć nam cały proces druku ulotek. Sprawdźmy! Zaplanuj dobry projekt ulotki Pamiętaj, że projekt ulotki musi przyciągać uwagę. Tylko wtedy zyskasz „lepkość” przekazu […]
Reklama papierowa jest nadal bardzo popularna, a co więcej, może przynosić znaczny zysk. Najważniejszy jest pomysł i nienaganne wykonanie – jeśli oferta Twojej firmy jest ciekawa, treści użyteczne, a wszystko uzupełnia barwna grafika – sukces murowany! Rozbudowana wizytówka, czyli katalogi i foldery Katalog czy folder firmowy to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty. My najbardziej […]
Przygotowanie atrakcyjnego przekazu reklamowego w papierowej formie to wyzwanie dla każdego grafika projektującego ulotki. Sęk w tym, że nie każdy grafik dobrze orientuje się w meandrach marketingu, a to właśnie wiedza z tej dziedziny pozwala na stworzenie idealnej ulotki reklamowej. Takiej, która w przyszłość zapewni odpowiednie konwersje i zamierzoną reakcję Twoich potencjalnych klientów. Sprawdźmy zatem […]
Jak zwrócić uwagę na swoją firmę? Za pomocą atrakcyjnej wizytówki! Jednak skuteczna wizytówka to nie tylko dane kontaktowe ani oryginalny projekt graficzny. Zobacz jakie masz możliwości, jeśli chodzi o format, papier i wykończenie wizytówek. Standardowe rozwiązania? Zamawiając wizytówki online, możesz spotkać szeroki wybór papierów i formatów. Najpopularniejszy rozmiar to 90 x 50 mm w orientacji […]
Ulotki reklamowe od wielu lat spychane są do lamusa, a ich skuteczność marginalizowana. Tymczasem okazuje się, że taka forma reklamy ma się dobrze i realnie konwertuje, docierając bezpośrednio do szerokiego grona klientów. Nadal więc warto inwestować w reklamę na ulotkach. Jak robić to dobrze? Oto nasze porady! Wyróżnij się designem! Słabym punktem ulotek reklamowych jest […]